czwartek, 7 listopada 2013

Przykro :(

Ten post jest nietypowy ponieważ chciałam wam w nim podziękować, poprosić was oraz przeprosić.
Posty wrzucam już piąty miesiąc :) Cieszyłam się bo komentowaliście i za to chcę wam podziękować :)
Ale teraz widzę że nie ma to już większego sensu. Zawsze prosiłam was o komentarze i teraz dalej o nie proszę ale tym razem ta prośba jest największa z wszystkich. Bardzo poważnie zaczynam się zastanawiać nad zlikwidowaniem bloga. Widzę że już was nudzę i że się wam nie podoba więc ciągnięcie go nie ma większego sensu. Jest mi przykro ale... ale nie chcę was zarzucać bezsensownymi opowiadaniami, które i tak się wam nie podobają...
Dziękuję wam za wszystko.. za to że czytaliście, za to że byliście dla mnie weną, za to że już na zawsze będziecie częścią mojego życia i pozostaniecie w mojej pamięci jako cudowne doświadczenie i wspaniali ludzie, za komentarze, o które zawsze tak walczyłam.... za wszystko.. kocham was i nigdy o was nie zapomnę.
Przepraszam was za wszystkie błędy, niejasności, spóźnienia, za mnie, za głupotę, za to że na pewno czasami byliście dla mnie źli...... za wszystko.
Nie wiem czy jeszcze wrzucę jakiegoś posta ale tego chcę zakończyć tak jak zawsze:
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. NIE USUWAJ BLOGA KOCHANA <3 !!!!

    OdpowiedzUsuń

  2. Ciebie chyba posrało!!!
    NAWET SIĘ NIE WAŻ USUWAĆ TEGO BLOGA...
    JAAASNE?
    -.-
    On ma być!
    On ma trwać!
    A ty masz go dalej pisaaaać!!!
    p.p
    Prooooooooooooosze :3
    Nom...
    Zrób to dla tych wiernych czytelników...
    Dla nas..
    Dla mnie...
    Proooooooooooooosze!
    My cię taaaak kochaaaaaaaaamy!
    0.0
    PROOOOOOOOOOOOOOOOOOOSZE NIEEEEEEEEE OPUUUUUUUUUUUUSZCZAJ NAS!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE RÓB NAM TEGO!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet sobie nie żartuj 3:
    Nie zostawiaj nas!!!
    ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie usuwaj!! Proszę, nie rób tego ♥
    Proszę, proszę, proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. nieeeeeeeeee!!!
    ;(
    Nie rób tego!

    OdpowiedzUsuń
  7. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
    O.O
    Nie wolno ci!!!
    ;_;

    OdpowiedzUsuń