piątek, 18 października 2013

Rozdział 63

Perspektywa Liama
Kiedy zobaczyłem Nialla w drzwiach, kamień spadł mi z serca. Chłopak wszedł do środka ale zachowywał się co najmniej dziwnie. Razem zresztą stojących obok mnie przyjaciół przerwaliśmy rozmowy i zaczęliśmy przyglądać się Irlandczykowi. Roztrzęsiony blondyn chodził po pokoju. Nie chodził normalnie tylko tam i z powrotem i nachalnie wpatrywał się w podłogę. Po krótkiej chwili oparł się o tył sofy i zjechał na dół. Patrzył przed siebie. Spokojnie ruszyłem w jego stronę i uklęknąłem przed nim. Spojrzałem w jego zakłopotane i smutne oczy. Nie musiałem długo czekać aż się odezwie.
  • Olka nadal jest u ciotki ? - Zapytał patrząc na Harrego, który twierdząco pokiwał głową. - To napisz jej że przyjedziemy po nią.... - Skończył zdanie i spuścił wzrok.
  • Niall gdzie byłeś ? - Pytał loczek ale nie usłyszał żadnej odpowiedzi.
  • Nialler co się stało..? - Louis też nie miał zamiaru odpuścić. Niebieskooki ani na moment nie przeniósł wzroku z punktu przed sobą.
  • Niall gdzie jest Gabrysia ? - Zapytałem bo podejrzewałem że w tym tkwi problem. Wiedziałem że z żadnego innego powodu chłopak by tak nie cierpiał.
  • Godzinę temu wyszła razem z Klaudią z treningu pod pretekstem pilnej sprawy..... później nikt ich nie widział.....- Powiedział chłopak a przy drugim zdaniu jego głos odmówił mu posłuszeństwa, i lekko się załamał. Przeniosłem swój wzrok na resztę zespołu. Lou patrzył z niedowierzaniem w postać siedzącego na ziemi chłopaka a Harry patrzył na mnie jakby zobaczył ducha. Z powrotem zwróciłem uwagę na siedzącego obok mnie głodomora ale tym razem zastałem go w innej pozycji. Chłopak wstawał. Kiedy był już całkowicie wyprostowany skierował się w stronę schodów.
  • Niall... nie martw się znajdziemy ich... - Powiedziałem widząc załamanego przyjaciela. On odwrócił się i smutnie się uśmiechnął, a następnie zniknął z pola mojego widzenia. Harry wyciągnął komórkę i zaczął pisać sms'a. Lou w tym czasie skierował się do kuchni a ja za nim.
  • I co teraz ? Mają trzech zakładników..... na nas czterech...- Mówił pasiasty patrząc na mnie.
  • Nie wiem.... jedziemy po Oliwię i czekamy na Paula... - Powiedziałem i popatrzyłem w stronę Harolda który tak jak przedtem Nialler, krążył po pokoju. Louis tylko przytaknął i ruszył w stronę drzwi.
  • Zabieramy Nialla ? - Zapytał zielonooki ubierając buty. Na początku chciałem aby jechał, ale stwierdziłem że lepiej będzie jak zostanie.
  • Nie, lepiej nie... niech sobie troszkę pomyśli.... - Odpowiedziałem i założyłem obuwie. Po otwarciu drzwi wyszedłem na podwórko. Kiedy Lou zamknął drzwi, wsiedliśmy do samochodu. Najstarszy z nas prowadził a Harry robił za nawigację, czyli mówił jak i gdzie ma jechać nasz kierowca....

    -------------------------------------------------------------
    Były komenty więc jest rozdział :)
    Jak myślicie ? Harry znajdzie Olkę ? 
    Co się stało z dziewczynami ? i gdzie jest Zayn ? 
    Czy ktoś się domyśla ? 
    Podobał się rozdział ?
    7 komów i będzie nxxt :) a co do imagina to next będzie jak go napiszę :P 
    CZYTASZ ? - PROSZĘ CIE KOMENTUJ !
    Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Mam kilka teorii...
    1- Wszystkich porwał jeden gościu czy tam kilku tych samych gościów i tera będzie okup
    2- Zayn kiedyś tam miał konflikty z jakimiś typami spod ciemnej gwiazdy i zrobił coś im (nwm. wydał policji czy coś) i teraz chcą się zemścić
    3- Zayn został porwany. Potem ci którzy go porwali zadzwonili do Klaudii i Gabrysi. Okaże się, że to te typy z pod ciemnej gwiazdy a dziewczyny miały z nimi kiedyś interesy, albo z nimi zadarli czy coś i oni sie tera mszczą...
    xD
    Taaaaa...
    Moja wybujała wyobraźnia xDD
    A co do rozdziału to cudownie piszesz...
    W tym momencie to marzę ,żeby pisać tak jak ty i inne moje ulubione bloggerki :333
    Boooooskiiiii rooooozdział :DDD
    + Zapraszam do mnie na mój pierwszy imagin xDDD
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2013/10/wszyscy.html
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeeeejjj :*
    CUDOWNYYY!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! Życzę weny i czekam z niecierpliwością na next !

    Zapraszam także do siebie ;)
    http://for-you-louis-tomlinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. awww<33
    Zajebisty! *O*
    Już się nie mogę doczekać kolejnego ^^
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział :)
    http://loolopowiadaniao1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOOOO *.*
    CUDOWNY!!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. GENIALNYYYY!!!
    I kiedy next o Niallu?
    :(
    xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeeeeeeeeezuuuuuuuuuuu...
    ŚWIETNY!!!
    :DDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram pierwszą odpowiedź

    OdpowiedzUsuń