wtorek, 3 września 2013

Rozdział 49

Perspektywa Gabrysi
  • Give me a camera. - Powiedziała do mężczyzny Klaudia. Ja od pierwszego spojrzenia na nich poznałam te dwie postacie. Klaudia włączyła kamerę i nagrywała całe zdarzenia. Zwróciłam się do nich po polsku aby ułatwić im sprawę.
  • A więc słuchamy chłopaki, o kim zapomnieliście, czego komuś nie powiedzieliście.?
  • Eeee ale z tą modelką do niczego nie doszło więc stwierdziłem że nie muszę mówić Iwonce..... - Tłumaczył się Ignaczak, badany pytającym wzrokiem Kurka. Ja chciałam wybuchnąć śmiechem ale wiedziałam że w ten sposób zbłaźniłabym się na filmiku a więc opanowałam emocje.
  • Ja też jestem niewinny.... ja nie miałem kogo zdradzać nie to co Krzysiu... - odpowiedział Siatkarz równocześnie kręcąc głową z niedowierzaniem. Znałam go bardzo dobrze i wiedziałam że nie ma dziewczyny, więc nie zdziwiła mnie jego odpowiedź.
  • Tak ? Jesteście pewni że wy tłumoki o niczym nie zapomnieliście ? - Pytała Klaudia nadal trzymając kamerę. Kiedy zaakcentowała TŁUMOKI widziałam że oczy Krzyśka zrobiły się większe ale nadal nie kumał z kim gada.
  • Pani styl mówienia kogoś mi przypomina ale sorry nie wiem o co wam chodzi. - Skończył szpanersko Igła.
  • Nie wiesz o co mam chodzi... a nie pamiętasz kogo jeszcze półtora miesiąca temu miałeś w ramionach co ?! - Podniosłam głos i wskoczyłam uradowana na siatkarza. Moja towarzyszka zrobiła to samo tylko że ona tuliła się z Bartusiem. Wszystko było nagrane.. zdziwione miny chłopaków... niezadowolenie Niallera.... nasza i siatkarzy radość.... wszystko zostało nagrane...Chłopaki tłumaczyli się że nie poznali nas bo ja byłam w sukience a Kaka w ogrodniczkach ale i tak im nie uwierzyłyśmy.
  • To odwiedzimy was jak będziemy mieli czas :) gdzie ta sala powiecie ? - Zapytał wytulony przez nas 25 latek.
  • Prosto aż dojedziecie do znaku z namalowaną Halą... Paaa – pomachałyśmy chłopakom i wróciłyśmy d reszty.
  • Rozumiem że z kamery usunęłaś ten filmik ale zgrałaś go na fona ? - Zapytałam kumpelę.
  • No oczywiście że tak :P to będzie hit internetu. - odpowiedziała i zaczęła się śmiać, a następnie ruszyła na ogród a ja do Nialla.
  • Kto to był ? I dlaczego cię przytulał ? - Pytał smutny i lekko wkurzony chłopak i równocześnie badał mnie wzrokiem.
  • Jesteś zazdrosny o faceta który jest od ciebie dziesięć lat starszy... no proszę cię za niedługo będziesz zazdrosny no piłkę którą odbijam..... - Mówiłam wchodząc z nim do domu i kierując się do naszego pokoju.......

    -----------------------------------------------------------------------------------------
    Więc zaczęła się szkoła :( Jak tam u was ? U mnie nawet jakoś leci ale dzisiaj miałam 8 lekcji.... :( Chciałam was poinformować że póki mam co wrzucać to będę się starała dodawać nowe rozdziały w miarę systematycznie ale jak mi nie wyjdzie to z góry przepraszam :) Musicie mnie zrozumieć :* :) Jak się wam podobał ten rozdzialik ? :) CZYTASZ ? - PROSZĘ CIĘ KOMENTUJ :) Następny będzie jak będą 4 komentarze :)  Pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. łoooo :D
    Genialny!!!
    :D
    SERIO!!!
    Już się nie mogę doczekać next!!!
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  2. łoooo :D
    Genialny!!!
    :D
    SERIO!!!
    Już się nie mogę doczekać next!!!
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń