środa, 4 września 2013

Rozdział 50

  • Mogę być zazdrosny nawet o lakier którym pomalowałaś paznokcie bo wiem że jak ktoś jest zazdrosny to znaczy że kocha.... - Powiedział siedząc na łóżku i patrząc pustym wzrokiem w ścianę.
  • Oj Nialluś ja też Cię kocham.. i to nie wiesz jak bardzo ale no wiesz to byli moi przyjaciele a ty jesteś moim ukochanym... nigdy bym cię nie zdradziła zbyt mocno by mnie to zraniło i wiedziałabym że zraniłam też ciebie. - Powiedziałam, ubrałam się i usiadłam mu na kolanie. - Nie smuć się bo zacznę płakać. Nie lubię patrzeć jak jesteś smutny...
  • Ja też cię kocham i nie wiem co bym bez Ciebie zrobił no i kto by mi pomagał z tymi idiotami.... - Powiedział i mnie pocałował.
  • Dobra, choć im pomóc bo jeszcze Hazza zrobi sobie krzywdę tą kosiarką. - odpowiedziałam i wyszłam na korytarz. Zeszłam po schodach a za mną Niall. Wyszłam na podwórko.
  • Gdzie chłopaki ? - Zapytałam patrząc zdziwiona na Oliwię, Klaudię, Perri, i Harolda.
  • Eeemm właśnie mam do ciebie sprawę... Louisek ubzdurał sobie że będzie sadził marchewki i noo... - Powiedział Perri pokazała ręką na prawo, a ja zobaczyłam Louisa z motyką w rękach.
  • Lou odłóż to !!! ja ci je posadzę tylko nie dotykaj tej motyki !!!! - Krzyknęłam a chłopak położył na ziemi rzecz i ruszył w nasza stronę.
  • A reszta ? Zayn ? Liam ? - Pytał Niall.
  • Liam pojechał po nawóz. - Powiedziała Klaudia.
  • AA Zayna tylko chwilowo straciliśmy z widzenia.... - Dokończył Hazz.
  • To może lepiej go poszukamy ? Bo jak mu coś przyjdzie do głowy to wiecie.... - Odezwała się moja kuzynka a Pezz wybiegła przed nas i przeczesywała wsrokiem teren w poszukiwaniu ukochanego. Kiedy podeszliśmy bliżej blondynka pisnęła. W wodzie można było zauważyć kawałek koszulki chłopaka. Przyśpieszyliśmy tempa i kiedy dobiegliśmy do celu piosenkarz się podniósł.
  • Zayn....!! nie masz pojęcia jak mnie wystraszyłeś !! - Darła się jego dziewczyna.
  • Co ty tam w ogóle robiłeś ?! - Zapytał zaciekawiony loczek.
    - A co cie to loczek ?! - Zapytał spokojnie ale podnosząc głos mulat.


    -----------------------------------------------------------------------------------------
    Cześć kochane :) Jak tam wasz dzionek w szkole ? Mi się już nie chce wstawać do szkoły :P Jak wyszedł mi ten rozdział ? Powoli zaczynam rozkręcać tą karuzelę więc mam nadzieję że się wam spodoba :) I teraz będzie troszkę trudniej niż przedtem :P Jak będzie 5 komentów będzie następny rozdzialik :* CZYTASZ ?! - PROSZĘ CIĘ KOMENTUJ :) Pozdrawiam :)


6 komentarzy:

  1. O JEEEEEEEEEEEEEEEEEJ 0.0
    Co temu Zaynowi do łba strzeliło ?
    O.o
    xD
    A w sq dooooooooobrze xD
    Właśnie robię geografie xD
    A ROZDZIAŁ JEST
    Ś
    W
    I
    E
    T
    N
    Y
    !
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  2. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajny ♥_♥

    OdpowiedzUsuń