poniedziałek, 2 września 2013

Serdecznie zapraszam :)

Chciałam was wszystkich serdecznie zaprosić na mojego świeżo powstałego trzeciego bloga http://beautiful-dreams-of-life.blogspot.com  :) Byłabym wdzięczna jakbyście napisali co o nim myślicie bo jak wam się nie podoba to przestaniemy go pisać :) A że jest on wytworem 3 blogerek w tym mnie to przydała by się nam wasza opinia :)
Jak tam po rozpoczęciu roku ? Ja jestem lekko wkurzona bo jutro mamy 8 lekcji i musiałam zmyć paznokcie :(  Ale jest jeden plus tego :P Będę musiała sobie kupić jasny lakier :)
Slodziaki moje a jaka jest u was pogoda ? Bo u mnie jest brzydko bo straszny wiatr :( Ale nie ma się o co martwić !!! Trzeba w życiu widzieć same plusy a nie szukać minusów :)
Pozdrowionka wam ślę i liczę na komentarze pod rozdziałami na nowym blogu :) 

1 komentarz:

  1. Co do rozpoczęcia roku szkolnego to ja wolałabym żeby już się kończył xD
    Co do pogody - u mnie tak samo xD
    Co do nowego bloga - NA 100% będę czytać :D
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń