poniedziałek, 9 września 2013

Rozdział 52

Perspektywa Liama
Wstałem o 8. Kiedy opuściłem mój pokój, zaraz usłyszałem radosną rozmowę Oliwki z Hazzą. Stwierdziłem że nie będę przerywał naszym gołąbkom. Zszedłem na dół po schodach. W kuchni spotkałem Nialla.
  • SIEMKA. Jak się spało ? - Zapytał i odniosłem wrażenie że jest jakby cały w skowronkach.
  • No nawet dobrze. A ty co taki cały w kwiatuszkach ? - Zapytałem przyjaciela. Obdarzając go nie zwykle wyśmiewającym spojrzeniem.
  • A nie no po prostu Gabcia szybciej dzisiaj kończy. - Odpowiedział i się uśmiechnął. Dzisiaj wyjątkowo nikt nie robił nam grupowego śniadania, każdy był zdany na siebie i swoje rączki. Po posiłku udałem się zgodnie z umową do mojej dziewczyny. Kiedy wszedłem do mieszkania zdziwiła mnie jedna rzecz. Drzwi były otwarte. Następnie powoli przechodziłem po pokojach szukając Daniel. Kiedy dotarłem do sypialni, ze złości zaparło mi dech w piersiach ale równocześnie do oczu napłynęły mi łzy. Moja była dziewczyna leżała na łóżku w bikini a obok niej jakiś ciemnoskóry idiota w samych bokserkach. Chciałem się rzucić na niego ale opanowałem emocje i stwierdziłem że nie będę się jeszcze bardziej ranił. Powiedziałem tylko „ Myślałem że jesteś inna.. kochałem cię” i wyszedłem. Schodząc po schodach w jej bloku, nic nie widziałem. Łzy stworzyły mi tak zwaną sztuczną mgłę przed oczami. To zbyt bolało abym mógł to przełknąć. Ruszyłem w stronę samochodu. Usiadłem w fotelu i stwierdziłem że to dobry moment aby dać lekki upust emocją. Po 5 min ogarnąłem się i skierowałem się w stronę domu. Jechałem wolno ze względu na to że bałem się że jak przyśpieszę to stracę nad sobą panowanie i skończy się to tak jak nie powinno. Podjechałem pod dom. Wysiadłem z auta i ostatkiem sił doszedłem do drzwi naszego domu. Wchodząc do środka widziałem spojrzenia wszystkich współczujących mi lokatorów. Patrzyli na mnie s troską ale również z ciekawością. Nie zwracając na nich uwagi udałem się do swojego pokoju gdzie..........

    ----------------------------------------------------------------------------------------
    Hejka slodziaki wy moje :) Co tam u was w szkole ciekawego ? 
    Wiem że rozdzialiki znowu są krótkie ale już zaczynam coś z tym robić :P Jak wam się podobał ten rozdział ?
    CZYTASZ ? - PROSZĘ CIĘ KOMENTUJ ! :)  
    5 komentarzy i będzie nexxt :) 
    Pozdrawiam :)



6 komentarzy:

  1. Ło Jezuuuuu...
    O.O
    Tego się nie spodziewałam
    Ale, że niby Danielle to była?
    xD
    Nieeeeee noooooooo...
    SUPER ROZDZIAŁ:D
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  2. GEEEEEEEEEEEEEEEEENIALNY :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudoooooooo :***

    OdpowiedzUsuń