czwartek, 5 września 2013

Rozdział 51

Reszta dnia minęła nam bez żadnych niespodzianek. Kiedy wróciliśmy do domu byłam padnięta a jeszcze musiałam iść na trening. Mój amorek zadeklarował że nas zawiezie i przyjedzie po nas więc czemu miałyśmy nie skorzystać.
Perspektywa Harrego
  • Misiu, kto pierwszy idzie pod prysznic ja czy ty ? - Zapytała mnie moja żabcia.
  • A jak myślisz kto tego bardziej potrzebuje ? - Zapytałem bo byłem taki spocony jakbym przez godzinę pływał.
  • No więc idź bo ja też mam zamiar wziąć prysznic..... - Usłyszałem i dostałem w głowę bokserkami. Zabrałem je i wszedłem do pomieszczenia. Wziąłem krótki 10 minutowy prysznic i opuściłem łazienkę. Brunetka leżała na plecach na łóżku i przeglądała album.
  • Patrz jaki byłeś słodki. - Mówiła i się śmiała.
  • No a jaka ty byłaś malutka. - Odpowiedziałem też ze śmiechem.
  • Chciałbyś mieć taką pocieszkę ? - Usłyszałem pytanie Oliwki.
  • Jasne kochanie. - Powiedziałem i położyłem się na łóżko.... Każdy głupi wie co stało się potem..... Nie będe wam o tym opowiadał ale powiem tylko że strasznie kocham Olkę.
Perspektywa Klaudii
Kiedy skończył się nasz trening wyszłyśmy na ulicę. Po dwóch minutach przyjechał Niall i zabrał nas do domu. Po odblokowaniu komórki zobaczyłam że mam kilka smsów od Zbyszka. Strasznie za nim tęsknię za tym jego dogadywaniem, za jego wyśmiewaniem, ale też za jego dotykiem, za tymi wszystkimi miłymi słówkami..... po prostu za nim... Wróciliśmy do domu a ja wbiegłam po schodach na górę do mojego pokoju. No właśnie jak to sucho brzmi „mojego”. Zadzwoniłam do Zibiego i dowiedziałam się że chcą nam zrobić niespodziankę więc mam nikomu nie mówić że przyjadą. Podobno Michał chce pogadać z Gabcią na temat tam ich relacji... Ja się tam nie będę do tego wtrącać..... ale powiem jedno jak on ją skrzywdzi to się dowie jaki mam numer buta.... No i Zbysiu wtedy też dostanie nie złe kazanie.
Perspektywa Liama
Wziąłem długą i odświeżającą kąpiel. Kiedy opuściłem łazienkę dostałem smsa od Dann. Pisała że mam do niej jutro wpaść bo chce mnie znowu zobaczyć .. Z uśmiechem na twarzy położyłem się i po trzydziestu minutach zasnąłem, rozmyślając o jutrzejszym dniu....

----------------------------------------------------------------------------------------------
Hejka :) Co tam u was nowego slodziaki ? Jak mi wyszedł ten rozdział  ? Widzę że jak macie daną poprzeczkę to umiecie pisac komentarze :P Ale chciałam wam powiedzieć że bardzo mnie to cieszy że komentujecie :) CZYTASZ - PROSZĘ CIĘ KOMENTUJ :) Tak jak przedtem następny rozdział będzie jak zobaczę 5 komentarzy :) Jak będzie ich więcej to też się nie obrażę :) Pamiętajcie że to bardzo motywuje :) Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. :D
    SUPER!!!
    :D
    Jesteś coraz lepsza ;D
    Już się normalnie nie mogę doczekać nexta xD
    :D
    Nommm....xD
    A kiedy next Nialla?
    :D
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super <33 Kocham tego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  3. o jeeeeeeej *_*
    genialny :D

    OdpowiedzUsuń