czwartek, 1 sierpnia 2013

Rozdział 33

Jesteśmy już na plaży od 2 godzin. Byłam już w wodzie :) nie powiem że jest strasznie ciepła ale było miło. Właśnie stwierdziłam że zacznę się opalać. Dziewczyny z obstawą (czyt. Niall i Liam) poszły pozwiedzać bufet, a Perri poszła do sklepu zobaczyć czy są tam jakieś fajne stroje bo stwierdziła że jej nie jest ładny. Położyłam się na ręczniku i zamknęłam oczy. Nawet nie wiedziałam kiedy odpłynęłam.... dosłownie....
Obudziłam się bo ręka spadła mi z ręcznika i poczułam że dotykam wody. Powoli otworzyłam oczy i zobaczyłam że nie jestem na piasku. Byłam jakiejś 50 m od plaży i wiedziałam chłopaków, którzy stali na brzegu i się śmiali. Zauważyłam też że dziewczyny z chłopakami właśnie wracają z bufetu. Kiedy próbowałam usiąść, wpadłam do wody.
  • Harry idioto – Wrzeszczałam a oni się śmiali.
Perspektywa Harrego
Kiedy usłyszałem że nazwała mnie idiotą od razu odpowiedziałem.
  • trzeba było nie pomagać Liamowi w nabieraniu mnie :P
  • Co jest ? - zapytał Niall, który właśnie do nas podszedł.
  • A nic.. po prostu wyrzuciliśmy Gabrysię na materacu na do wody i teraz jest... o tam. - powiedziałem i wskazałem palcem kierunek. Niall się zerwał i pobiegł w jej stronę.
  • O boże... - powiedziała moja ptaszyna kiedy do nas podeszła.
  • Co się znowu stało ? - Zapytałem.
  • Harry ona, ona, onnna nie umie pływać. - wyjąkała. W tym momencie zrozumiałem dlaczego blondyn tak ruszył do wody.
Perspektywa Niall'a
Starałem się dobiec do niej. Po prostu chciałem powiedzieć jej co czuję. Kiedy byłem jakiejś 25 m od niej usłyszałem.


  • Niall proszę cię.. niall – nie wiedziałem o co jej chodzi.
  • Niall ja ie umiem pływać – odpowiedziała jakby ostatkiem sił i już jej nie widziałem. W tym momencie strasznie przyspieszyłem tempa. Kiedy byłem 5 m od miejsca w którym ją widziałem po raz ostatni zacząłem nurkować. Widziałem ją opadającą powoli na dno ponieważ ostatkiem sił jeszcze walczyła. Podpłynąłem do niej i jak najszybciej wyciągnąłem na powierzchnię. Kiedy się wynurzyliśmy ujrzałem płynącą w naszą stronę Klaudie z materacem. Widziałem że Gabi jest chyba nieprzytomna więc położyłem ją na materac i skierowaliśmy się w stronę brzegu.


    --------------------------------------------------------------------------------------
    No i jak się wam podoba rozdział ? Myślę że nie wyszedł taki zły :) Ze względu na to że dzisiaj już były 3 komenty to zgodnie z obietnicą wstawiam następny rozdział :) Kolejne będą pojawiały się zgodnie z zasadą :) Co do imaginów to też dalej tak samo :P jak chcecie imagina piszecie w komentarzu z kim i dla kogo :) Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie opinie i komentarze :) 

2 komentarze:

  1. Fajny :) liczę na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ten rozdział jest romantyczny :* Sory że tak dawno nie oglądałam twojego bloga ale teraz sie to nadrobi komentami :) Oliwka :*

    OdpowiedzUsuń