piątek, 9 sierpnia 2013

Rozdział 38

Ja z dziewczynami zaczęłam się przygotowywać do wyjścia a chłopcy poszli oglądać telewizje. Połowa z was zapyta dlaczego my się zbieramy a oni leniuchują.. To proste my potrzebujemy minimum 30 min więcej niż oni aby ładnie wyglądać. Weszłam do mojego pokoju i otworzyłam szafę. Po 5 min zastanowień wybrałam niebiesko zieloną sukienkę sięgającą nad kolano z białą kokardką pod biustem. Położyłam sukienkę na łóżku i zajęłam się włosami. Zrobiłam sobie dwa warkocze i spięłam je z tyłu głowy. Następnie stwierdziłam że zrobię to co uwielbiam robić, a więc zaczęłam malować paznokcie. Wybrałam styl który ubustwiam. Wyjęłam 3 kolorowe lakiery i zaczęłam malować paznokcie. Efekt był taki że uzyskałam tak jakby pochyloną flagę Irlandii. Kiedy moje arcydzieło już wyschło zaczęłam ubierać sukienkę.... Kiedy byłam ubrana usiadłam przed lustrem aby zrobić lekki makijaż a wtedy do pokoju wszedł Niallerek.
  • Łał. - Powiedział i otworzył usta.
  • To że kobieta na co dzień nie ubiera się w sukienki nie znaczy że raz na jakiś czas nie może tego zrobić.... Nie podoba ci się ? - Po ostatnim zdaniu spuściłam głowę. Blondyn podszedł do mnie, chwycił mój podbródek, uniósł go ku górze i pocałował.
  • No nie podoba mi się. - moje oczy się zaszkliły. - Jestem zachwycony. - dokończył i znowu dał mi posmakować swoich ust.
  • To super ale daj mi dokończyć... a ty idź wziąć prysznic. - Powiedziałam a chłopak posłuchał mojej propozycji.
Perspektywa Oliwi
Siedziałam na krześle w naszym pokoju i malowałam paznokcie. Harruś właśnie brał prysznic. Ja miałam już na sobie ubraną piękna sukienkę. Postawiłam na prostą ale elegancką sukienkę. Gorset sukienki był wykonany z czarnego materiału w białe kropki a reszta z pięknej czarnej falbanki sukienka sięgała nad moje kolana a w miejscu połączenia góry zresztą był pomarszczony pomarańczowy materiał na środku z kokardą. Na paznokcie nałożyłam lakier w tym samym kolorze co kokarda. Następnie ułożyłam fryzurę mianowicie po prostu poprawiłam moja bombkę. Nie czekałam na Harolda tylko wyszłam z pokoju i skierowałam się do pokoju mojej Kuzyneczki.
Perspektywa Nialla
Kiedy wyszedłem z toalety ujrzałem Olkę i mojego aniołka, które siedziały na łóżku i o czymś rozmawiały.
  • Czy ja jestem w niebie, czy to piękne istoty niebieskie zstąpiły do mnie ? - zapytałem z nie udawanym zachwytem na ich widok.
  • Nie rób sobie z nas jaj Niall..... Możemy tak iść na ten koncert czy mamy się przebrać ? - zapytała Oliwia patrząc na mnie pytająco.
  • Dla mnie wyglądacie olśniewająco – Uśmiechnąłem się i ruchem ręki zaprosiłem dziewczyny na korytarz :) Zeszliśmy na dół gdzie czekała już Zerri. No muszę przyznać że płeć żeńska tego związku też się bardzo ładnie ubrała. Nie będę wam opisywał jej stroju bo się na tym nie znam ale jej sukienka była ładna i niebieskiego koloru. Po chwili po schodach zeszli Harry i Liaś. Każda z dziewczyn podeszła do swojego wybranka. Do mnie podeszła moja brunetka i położyła mi dłonie na bluzie. Dopiero teraz zauważyłem że ma pomalowane paznokcie na moje barwy narodowe. Oczami pokazałam jej na nie. Ona się uśmiechnęła a ja chwyciłem ją w pasie, podniosłem i okręciłem ją wokół mojej osi. Jako ostatnia w tym momencie ze swojego pokoju wyszła Klaudia. Podejrzewam że dziewczyny już z nią wcześniej gadały bo Gabi nie wytrzymała by bez gadania z nią. Była ubrana w dość normalny ale ładny strój. Miała na sobie chyba to się nazywa bokserka, na tym taka duża bluzka :P nie czepiajcie się mnie o to że nie umiem tego opisać ale jestem chłopakiem i nie znam się na kobiecej modzie . Na nogach miała bardzo ładne ozdobne rurki. Jej stopy ozdabiały piękne ciemno zielone balerinki. Po kilku Ohah i Ahah skierowanych w jej stronę poszliśmy do samochodu i reszta podróż zleciała nam w śmiechu. Kiedy dotarliśmy na miejsce zobaczyliśmy....... 


    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Podobał się ? piszcie swoje opinie :) CZYTASZ - PROSZĘ KOMENTUJ :) Dziękuję za wszystkie komentarze :) Pozdrawiam :) a imagin z całym 1d (kontynuacja) pojawi się jak będę miała wenę :) 

5 komentarzy:

  1. fajne zapraszam do mnie imagin także o 1D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Po kilku Ohah i Ahah skierowanych w jej stronę..."
    Hahah.xD
    Jakoś tak dziwnie mi się to skojarzyło...xD
    Świetny rozdział !!!
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne nie moge doczekać sie kolejnego :D

    OdpowiedzUsuń