poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Rozdział 36

Butelka wybrała Nialla. Dziewczyna chytro się uśmiechnęła i kazała blondynowi..
  • Pocałuj Gabę minimum 3 razy.... w usta Niallerku. - Niall wstał.
  • Mogę ? - Zapytał z miną zbitego psa.
  • Jasne. W końcu na tym polega ta gra. - Odpowiedziałam jakby nigdy nic. Pierwszy pocałunek był nie śmiały. Drugi tak samo, widziałam że błękitnooki nie czuje się zbyt komfortowo całując mnie bez uczuć. Kiedy pocałował mnie 3 raz, oddałam pocałunek. Następnie nie potrafiliśmy się od siebie oderwać. Moje ręce wplątały się w przecudowne blond włosy chłopaka a jego ręce były na mojej twarzy.
  • Uuuuuu – Mówił zadowolony loczek.
  • Ej, ej to miały być 3 krótkie pocałunki a nie...... - Zaczął Zeyn ale przerwała mu jego wybranka.
  • Kocie lepiej nie kończ tego zdania. - teraz miał kręcić Nialluś. Jak na złość wypadło na mnie.
  • Oczekuję szczerej odpowiedzi na to pytanie. Odpowiesz ? - zapytał zwracając się do mnie.
  • Tak. Myślę że dam radę :) - Odpowiedziałam pewna siebie.
  • Więc czy zostaniesz moją dziewczyną ? - zapytał a ja chyba w tym momencie miałam otwartą buzię bo nie wierzyłam w to co słyszałam.
  • Ej Niall powoli przecież ona na razie ma chłopaka. - Sprostowała Olka.
  • Nie ma :) znaczy teraz już ma :) - Oznajmił Niall – oczywiście jeśli się zgodzisz.
  • No nie mam chyba wyboru, prawda? - zapytałam a w odpowiedzi otrzymałam zaciesz na ustach mojego nowego chłopaka.
  • No to foch. Jak mogłaś nie powiedzieć mi że zerwaliście.. no proszę cie... własnej kuzynce nie powiedziałaś.... harruś proszę cię nie odzywaj się. - stłumiła zapał chłopaczka a on pokazał na miejsce pod jego ramieniem co było jednoznaczne. Olka wtuliła się w loczka. Blondyna wtuliła się w Zeyna. A że ja wiedziałam że jak wtulę się w Niallerka to Liaś zostanie sam to wolałam przywołać ich ruchem rąk i przytulić ich obu. W tym czasie zeszła z góry Klaudzia i usłyszeliśmy jedno długie uuuuuuuuuu a potem „jakie to słodkie”. Nasza zabawa skończyła się na tym wspaniałym akcencie a dzisiejsza noc zapowiadała się dość ciekawie ponieważ mój nowy amorek zadeklarował się że będzie ze mną spał abym się nie bała.... Każdy ruszył w stronę swojego pokoju.. no oprócz Nialla. Po kąpieli weszliśmy do łóżka i jak gdyby nigdy nic wtuliłam się w bluzkę chłopaka. On mnie przytulił i tak zasnęłam w jego objęciach......

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    I jak wyszedł rozdział ? Dziękuję za wszystkie komenty :) Imagin z Zeynem będzie najprawdopodobniej jutro :)  Jak będą 3 komenty będzie następny rozdział :) Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :) 

2 komentarze:

  1. Wyszedł trochę krótki, niestety.
    Coś ode mnie:
    Młodość nie jest taka łatwa, jak się wydaje. Pozornie dobre decyzje nie zawsze okazuję się właściwe. To co wydaje się wspaniałe może być tylko fikcją. Czasami wystarczy po prostu dać sobie pomóc...
    Alexis i Leah nie radzą sobie z zaakceptowaniem siebie. Te dwie na ogół inne dziewczyny mają więcej cech wspólnych, niż to się im wydaje. Czy nowa znajomość wpłynie na ich życie?
    Zapraszam na bloga - http://mad-reckless-love.blogspot.com/
    Chociaż wejdź na stronkę i zobacz zwiastun i bohaterów. Dziękuję i pozdrawiam /Leah

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :**** (znowu) Oliwka :*

    OdpowiedzUsuń