poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Rozdział 40

Perspektywa Gabrysi
Dopiero kiedy Louis zapytał o Nialla zobaczyłam że nie ma go na scenie. Wtedy zaczęłam się rozglądać. Usłyszałam gitarę blondyna i się odwróciłam.
  • Idźcie dziewczyny... każda do swojego chłopaka.. a ty Klaudiu możesz iść z nami lub do Liaśia wybierz sama. - Powiedział i wszyscy weszliśmy na scenę. Każda z dziewczyn udała się tam gdzie czekał na nią jej książę.. no oprócz Klaudii bo ona to by musiała iść gdzieś na halę... :p... Ja siedziałam z Niallem na szklanych schodach. Elka z Louisem mieli zrzucone nogi ze sceny i trzymali się za ręce. Zerri siedziała po turecku na środku sceny. Harry zarzucił Oliwce od tyłu ręce na szyję i tak usiedli na scenie a Klaudia z Liamem siedzieli na szklanym podeście i się z czegoś śmiali. Widać było że każdy z chłopaków śpiewa prosto z serca. Kiedy zaczął się pierwszy refren, światło zgasło i cała widownia zaczęła zapalać świeczki a następnie podnieśli je ku górze. Wyglądało to pięknie. Pięciu szczęśliwych chłopaków na scenie i prawie każdy z nich miał przy sobie wybrankę a tłum zgromadzony na ich koncercie był tym zachwycony. Tą piosenkę każdy z muzyków śpiewał dla nas. Dal tych którzy są w ich sercach. Piosenka się skończyła a my z dziewczynami zeszłyśmy ze sceny pod pretekstem nadmiaru emocji. Tak naprawdę po prostu nie chciałyśmy przeszkadzać chłopakom. Zapytacie jak się skończył koncert to powiem wam że nie wiem.. podejrzewam że zasnęłam przy They don't know about us.
Perspektywa Zeyna
Kiedy zaśpiewaliśmy ostatnią piosenkę i podziękowaliśmy fanom, zeszliśmy ze sceny.
  • A one gdzie się podziały ? - Zapytał Lou tak jakby nie mógł się tego domyślić..
  • na pewno poszły do garderoby.. Chodźcie – Powiedział spokojnie Liam. Ja i reszta oszołomów ruszyliśmy za Daddym. Kiedy weszliśmy do gardeoby wybuchnęliśmy śmiechem.
  • Cicho bądźcie barany.. zachowujecie się jakby was ktoś z cyrku wypuścił – Opieprzyła wszystkich Perri.
  • Nie no spokojnie dziewczyny.. trzeba było założyć stopery.. - śmiał się Lou i wtedy.....


    ---------------------------------------------------------------
    Hejka :) macie następną część opowiadania :) Jak będzie dużo komentów to może jeszcze dzisiaj wrzucę 3 cz. imaginu z 1D :) Dziękuję za wszystkie komentarze i proszę o pisanie swoich opini (wiem że się powtarzam ale to jest strasznie ważne). CZYTASZ - PROSZĘ CIĘ KOMENTUJ :) no i powiedzcie mi czy chcecie rozdziały takiej długości jak ten czy może raczej jak 39 :) bo wiem że ten był krótki :P Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. STANOWCZO JAK TEN 39!!!
    DŁUGIE KOCHANA!!!
    I ZARAZ PRZECZYTAM TE IMAGINY BO JAKOŚ MI SIĘ DO TEJ PORY NIE CHCIAŁO ALE JUŻ SIĘ ZA TO BIORĘ!!!
    :D
    A ten rozdział był genialistyczny!
    (Jest takie słowo?! O.o)
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAA!!!
    ZAJEBISCIE~!!!
    KIEDY NN?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny! i dawaj 3 cz. imaginu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Dodawaj długie rozdziały i nie mogę sią doczekać 3 cz. imaginu .<3

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNY!!!
    Dawaj długaśne rozdziały :)
    I kiedy ta kolejna część imagina?
    hmmmmm?

    OdpowiedzUsuń