poniedziałek, 29 lipca 2013

imagin z całym 1D cz.2

Część druga Imaginu z całym 1D :) Imagin ze względu na to że Oliwka chciała abym go kontynuowała. Jeśli cię zawiodę to przepraszam ale nie podałaś na kim mam się skupić :P
Perspektywa Oliwki :P

Jestem z Harrym od pięciu lat. W międzyczasie zostałam jego żoną. Chłopaki cały czas mieszkają razem z tym że coraz częściej wychodzą do swoich dziewczyn. OJJ mogłabym zapomnieć powiedzieć wam że jestem szczęśliwa matką :) tak, tak, Hazza jest ojcem trójki dzieci.. no na razie trójki bo czwarte jest już w drodze. Pierwsze było jedno czyli James. Ze względu na to że ma blond włosy i jest bardzo wesoły jego ojcem chrzestnym został Nialler, który traktuje naszą pociechę jak własnego syna. Kiedy synek miał dwa latka urodziło się mu rodzeństwo. Rodzeństwo, ponieważ były to bliźniaczki. Sara i Max. Ojcem chrzestnym córeczki jest Liam bo stwierdziłam że on ma najlepsze podejście do kobiet :) Natomiast dla drugiego urwiska tą pozycję zajął Zeyn. Tylko Louis nie ma na razie kogo rozpieszczać ale obiecaliśmy mu że już za niedługo będzie miał swojego chrześniaka. No i właśnie jestem w trakcie dotrzymywania obietnicy. Jestem w domu i sprzątam. Harry poszedł d sklepu a reszta bandy zajmuje się dzieciakami. Tylko jeden z opiekunów został w domu a był nim Liam z jego księżniczką. Wyszłam z kuchni i zobaczyłam piękny widok. Moja córeczka głaskała po głowie leżącego obok niej bruneta a ten powolnymi ruchami gładził jej nogę.

  • Liamku uwierz mi.. jesteś idealnym materiałem na Ojca.. no i w dodatku masz już staż :) - Zaśmiałam się i dalej przyglądałam się temu pięknemu widokowi.
  • Wezmę to pod uwagę :) - Odpowiedział radośnie Liam. Usłyszałam trzask drzwi. Właśnie wrócił do domu mój ukochany.
  • Cześć słonka, siema stary. - Powiedział i podszedł do każdego po kolei. Kiedy podchodził do mnie pocałował mnie, następnie do opiekuna któremu podał przyjacielsko dłoń a dziewczynce już znajdującej się na rękach przyjaciela dał soczystego buziaczka. - zaraz przyjdę się z wami pobawić kocurku ale pierwsze pomogę mamusi rozpakować zakupy. - Powiedział do dziewczynki choć wątpię żeby jeszcze nawet nie roczne dziecko zrozumiało słowa ojca. Muszę przyznać że brunet wspaniale spisywał się w roli tatusia. Był bardzo troskliwy ale nie tracił przy tym swojego poczucia humoru i zadziorności. Harry ruszył w moją stronę przytulił mnie i powiedział głaszcząc mój brzuch. - Już niedługo dołączysz do rodzeństwa.- Ja się uśmiechnęłam najszerzej jak umiałam i wtedy usłyszałam krzyk jakiegoś mężczyzny. Wybiegłam na podwórko i ujrzałam Niall który trzymał się za głowę.
  • Już cie głowa boli od niańczenia mojego małego księcia ? - Zapytałam śmiejąc się i wtedy podbiegł do mnie James i jak to się nauczył od swojego chrzestnego pocałował mnie w policzek i słodko powiedział – Cześć mamusiu. - Ja też go pocałowałam, i mocno przytuliłam.
  • Nie, nie. To jest mój Kolo. Mogę spędzać z nim całe życie. A głowa boli mnie bo chyba powoli ślepnę bo dzisiaj już trzeci raz walę czołem o te drzwi.... - Powiedział i dotknął drzwi samochodu a następnie podszedł do mnie i serdecznie pocałował w policzek.
  • O cześć Niall. James !!!!! - Krzyknął Harry kiedy zobaczył swojego pierworodnego.
  • Tata !!! - Odpowiedział również takim samym tonem jak jego ojczulek, mój najstarszy synuś i wtulił się w tatusia.
  • Siemka Hazza. Gdzie macie resztę pociech ? Gdzie księżniczka i łobuz ? - Zapytał blondynek.
  • Z księżniczką możesz się przywitać, jest w salonie z Liasiem a Łobuzek pojechał gdzieś z wujaszkiem. - Odpowiedziałam do przyjaciela a on po przytuleniu się z loczkiem poszedł do pokoju obok czyli do salonu... Chłopaki siedzieli na dywanie i czytali dzieciaczkom bajeczki.... Po pewnym czasie dołączył do nich Zeyn z Maxxiem.... Dni upływały bardzo szybko.... Aż w końcu dotrzymałam obietnicy danej brunetowi i Louis stał się chrzestnym.....Moje żucie toczy się wokół 8 chłopaków i jednej dziewczynki. Teraz już jestem na sto procent pewna że moje życie jest życiem najszczęśliwszej osoby na świecie. 

    -------------------------------------------------------------------------------------
    Cóż mogę wam powiedzieć. Spełniłam prośbę i proszę żebyście wy spełnili moją. :) Komentujcie, piszcie czy fajne a może że wam się nie podobało. Piszcie swoje opinie no i jak chcecie to napiszcie z kim chcecie imagina i dla kogo ma on być :) Czekam na komentarze. :) Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za dokończenie imaginu dla mnie :) Bardzo się cieszę bo zrobiłaś to z całym 1d :* Ale głównie z Harrym <33 Pozdrawiam :) Oliwka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak sobie można załatwić dedyka ? Da się jeszcze czy nie ? Jeżeli tak to ja chce z niallerem moim kochanym <333 ale 1d tez tam może być tak jak w tym poprzednim :) Fajny masz ten blog ;) Majka

    OdpowiedzUsuń