niedziela, 14 lipca 2013

Rozdział 11

Poczułam czyjąś rękę na mojej i się obudziłam. Przede mną stał Michał który miał zamiar mnie obudzić co mus się udało. Spojrzałam na niego pytającym wzrokiem.
  • Nie patrz tak na mnie. Chciałem cię tylko powiadomić że jesteśmy na miejscu, co źle zrobiłem ? - Powiedział z nutką złości w głosie.
  • Nie, wręcz przeciwnie. Dziękuję. - Odpowiedziałam z uśmiechem na twarzy i wysiadłam z auta. Od razu skierowałam oczy na willę stojącą przede mną. Podejrzewam że w tym momencie moje usta otworzyły się jak najszerzej mogły.
  • Wchodzimy ? - Zapytała Klaudia, a w jej oczach dało się zauważyć zachwyt. Podeszliśmy pod drzwi i Kubiak zadzwonił. Otworzył nam na krótko obcięty chłopak w czarnym t-shercie ze znakiem pokoju na środku. Myślę że był zakłopotany, ze względu na to że mnie nie poznał (trudno mu się dziwić ponieważ on mnie nie znał, z całego 1D poznałam tylko Harrego i Nialla), więc zawołał moją kuzynkę. Oliwia podeszła do drzwi i ze względu na to że przede mną stał Dziku
    i Zibi zaczęła się rozglądać.
  • Cześć. - Powiedział mój „wspaniałomyślny” chłopak.
  • Eee cześć. - Odpowiedziała moja Kuzia.
  • Eghem może byście mnie tak puścili do przodu żebym się mogła przywitać, bo przypominam wam że wy macie po dwa metry !!! - Lekko się wydarłam a chłopaki od sunęli się na boki. Stałam teraz naprzeciwko Olki. Zmierzyłyśmy się od stóp do głów i równocześnie pisnęłyśmy.
  • Oliwka jak ja się za tobą stęskniłam.. - Mówiłam tuląc kuzynkę. Ona robiła to samo. Stałyśmy tam i tuliłyśmy się. Nie wiem jak długo to trwało ale myśle że długo bo przerwałyśmy dopiero wtedy kiedy usłyszałyśmy odchrząknięcia za moimi plecami.
  • Aaa dobra sorki... Zapraszam was do środka. - Powiedziała moja Olik i poruszyła ręką w geście zaproszenia.
    Wszyscy weszliśmy do środka. Zaczęłam się rozglądać we wszystkie strony. Nie potrafiłam skupić uwagi ( pomimo tego ze ja rzadko kiedy to potrafię) na jednej rzeczy. Spojrzałam w tył. Tak jak myślałam reszta wycieczkowiczów robiła to samo co ja. Nagle stanęłam. Przed sobą ujrzałam...........

    ---------------------------------------------------------------------------------------
    Rozpoczyna się przygoda z 1d :P mam nadzieje że będzie się podobała i mam prośbę. proszę wszystkich którzy czytają tego bloga o komentarze ponieważ nie wiem czy się wam podoba czy nie :) z góry dziękuję i pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz