poniedziałek, 15 lipca 2013

Rozdział 14

Blondyn wziął do ręki gitarę i spojrzał na resztę. Po chwili usłyszeliśmy pierwsze dźwięki Little Things. Zeyn zaczął śpiewać, a ja odpłynęłam. Głos Liama tylko spotęgował mój zachwyt. Słuchałam i patrzyłam na nich jak zaczarowana. Nie mogłam uwierzyć że to się dzieje dopiero teraz dotarło do mnie gdzie jestem. Gdy Lou zaśpiewał swoją zwrotkę przyszła kolej na Harrego który śpiewając to patrzył Oliwi prosto w jej wspaniałe oczy, co spowodowało że po policzku oliwi spłynęła pojedyncza łza szczęścia, którą piosenkarz natychmiast starł. W momencie kiedy niebieskooki zaczął swoją solówkę patrzył mi prosto w oczy. Czułam się jak w niebie. W tym momencie się rozkleiłam. Zaraz odwróciłam się w stronę mojego miśka ponieważ przypomniała mi się rozmowa z Niallem. Kubiak zaczął mnie tulić. Chłopaki zakończyli piosenkę.
  • My wam pokazaliśmy co potrafmy, to teraz wasza kolei. - Powiedział Zeyn.
  • Jasne. A macie piłkę do siaty ? - Zapytał Zibi z politowaniem. Za co dostał króciutki ale piękny pocałunek w policzek od Klaudii.
  • Mamy. Ale może też nam coś zaśpiewacie ? - zapytał Louis.
  • Eeee nie dzięki tylko się ośmieszymy.. - Oznajmiła moja Przyjaciółka.
  • No weźcie dziewczyny.. - Prosili nas równocześnie. Spojrzałam na Klaudzię porozumiewawczym wzrokiem i wtedy zaczęłyśmy śpiewać.
  • Kiedy znajdziemy się na zakręcie,co z nami będzie. Świat rozpędzi się niebezpiecznie, co z nami będzie. Nawet jeśli życie dawno zna odpowiedź, może lepiej gdy nam teraz nic nie powie.” - Kiedy skończyłyśmy piosenkę, przeniosłyśmy wzrok na resztę towarzystwa. Wszyscy oprócz mojej kuzynki mieli otwarte busie. Na twarzy oliwi widać było dumę.
  • A widzicie mówiłam wam że one są świetne ?!. - Oznajmiła po chwili.
  • Mówiłaś kotku, ale nie mówiłaś że aż tak – Odpowiedział jej amorek.
  • Ej no bez przesady chłopaki.. - powiedziałam patrząc na resztę zespołu. - chyba nie było aż tak źle że wan benbenki pękły i mówić nie umiecie dodatkowo. -
    Powiedziałam z błagalnymi oczkami patrząc na Lou i Niallera. Dziku po patrzył na mnie z boku i pocałował. W tym momencie był taki romantyczny że prawie go nie poznałam zasnęłam na rękach mojego wybranka.......

    -----------------------------------------------------------------------------------
    Więc jak się podobała romantyczna scenka z naszymi piosenkarzami ? :) 
    Proszę o komentarze :) będę bardzo wdzięczna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz