piątek, 12 lipca 2013

Rozdział 9


  • Klaudia co ci się znowu stało ? - zapytałam troskliwie, ale z nutką poirytowania w głosie.
  • No wiesz, bo skoro będziemy mieszkać w jednym domu to nie wiem czy bierzesz
    suszarkę, bo jak ty bierzesz to po co mi ? - zapytała doprowadzając mnie tym do szału.
  • Boże. Jak masz zadawać takie głupie pytania to napisz je w sms'ie a nie mi jakiejś „sos” przysyłaj bo ja nie wiem czy coś się stało czy po prostu chcesz sos. Jak ja tam z tobą wytrzymam. - Ostatnie zdanie wypowiedziałam ciszej niż wcześniejsze.
  • No dobra, dobra ale nie odpowiedziałaś na pytanie. - Przypomniała kumpela.
  • Tak, zabieram suszarkę jeszcze jakiejś bezsensowne pytania ? - Powiedziałam ponieważ tym to już mnie rozbroiła.
  • Ok. To dzięki o której mam być u ciebie we wtorek ? - Kolejny raz zapytała Klaudzia.
  • A bądź o której chcesz. Muszę to jeszcze obgadać z Michałem. Pa – rzuciłam i rozłączyłam się nie czekając na odpowiedź. Zaczęłam się pakować, nie wiem w którym momencie poszukiwań ciuchów, zasnęłam....
    Usłyszałam nachalne walenie do drzwi. Być może ono było powodem mojego przebudzenia, a zresztą nie wiem. Zbiegłam po schodach na dół oczywiście tak jak to bywało w moim zwyczaju przywaliłam nogą o futrynę w przedpokoju.
  • Co ty robisz ?! - Najechał na mnie mój wybranek.
  • Jak na razie to stoję przed tobą. - Odpowiedziałam ponieważ nie wiedziałam o co mu chodzi.
  • To ja do ciebie wydzwaniam od szóstej a ty sobie spałaś. Myślałem że coś ci się stało a ty nawet nie ruszyłaś zadka z łóżka. - w oczach Michała widziałam zdenerwowanie i troskę.
  • Spokojnie. A mogę wiedzieć z jakiego to powodu chciałeś mnie obudzić o szóstej rano. No bo oczywiście mogę podjąć to ryzyko i założyć że się za mną stęskniłeś ale w to to bym sama nie uwierzyła....
  • Więc muszę ci powiedzieć że..........................



    ------------------------------------------------------------------------------------
    Krótki ale u mnie rozdziały mają przeważnie po jedną stronkę..... Dla fanek 1d to będzie kluczowy moment ponieważ zbliżamy się to zapoznania bohaterów z 1d. jeśli ktoś ma jakiejś specjalne prośby o takie pojedyncze imaginy to proszę pisać w komentarzach. Byłabym wdzięczna za komentarz pozytywne i negatywne, ponieważ znając waszą opinie wiem co mogę poprawić :) pozdrawiam i powiadamiam że następny rozdział będzie jutro, ponieważ jak na razie to postaram się je wrzucać codziennie :) 

1 komentarz:

  1. miałam spojrzeć na twojego bloga ;)
    Co prawda przeczytałam nie cały 9 rozdział (tylko) ale moim zdaniem ciekawie ; ))
    będę czytać i nie usuwaj ; )

    OdpowiedzUsuń